Fizetés, szállítás
10. Fizetési feltételek
10.1 Lehetséges fizetési módok:
10.1.1 Banki átutalással történő előre fizetés:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó kiválaszthatja ezt a fizetési módot. Az átutalás teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mail tartalmazza.
Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe.
10.1.2 Online bankkártyás előre fizetés:
Kereskedő cégneve: Tisza Consult Bt.
Székhelye: 5430 Tiszaföldvár Kossuth Lajos út 191. 1/4
Fizetési elfogadóhely webcíme: https://www.drone24.hu
Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, email, telefon, számlázási cím, szállítási cím.
Magyar nyelvű nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a(z) Tisza Consult Bt. (5430 Tiszaföldvár Kossuth Lajos út 191 1. /4) adatkezelő által a(z) https://www.drone24.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím, szállítási cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Angol nyelvű nyilatkozat
I acknowledge the following personal data stored in the user account of Tisza Consult Bt. (5430, Tiszaföldvár Kossuth Lajos út 191. 1/4 in the user database of https://www.drone24.hu will be handed over to OTP Mobil Ltd. and is trusted as data processor. The data transferred by the data controller are the following: name, e-mail, phone, billing address, delivery address
The nature and purpose of the data processing activity performed by the data processor in the SimplePay Privacy Policy can be found at the following link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott, online fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés.
Az online bankkártyás fizetési szolgáltatást a(z) Simplepay biztosítja. A szolgáltatás használata során Felhasználó bankkártyával fizethet.
A bankkártyával történő fizetés során a fizetéshez használt bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a fenti szolgáltató részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül annak weboldalára. Az online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltató nem osztja meg a bankkártya adatokat a Szolgáltatóval.
Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.
Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe.
10.1.3 Online fizetési szolgáltatással történő előre fizetés:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott, online fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés.
Az online fizetési szolgáltatást a(z) Simplepay biztosítja. A szolgáltatás használata során Felhasználó bankkártyával vagy a fizetési szolgáltatónál vezetett számláról fizethet.
Az online fizetés során a fizetéshez használt adatait, illetve a bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a fenti szolgáltató részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül annak weboldalára. Az online fizetési szolgáltató nem osztja meg az adatokat a Szolgáltatóval.
Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.
Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe.
10.1.4 Utánvétel kiszállítás esetén:
A megrendelés elküldésének folyamatában a Felhasználó által kiszállítással történő kézbesítési mód esetén kiválasztott, utánvétellel történő fizetés. Felhasználó a kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.
A futárszolgálatnál történő fizetés további feltételeiről a(z) Foxpost szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a cég online felületén (lentebb részletezve).
10.1.5 Utánvétel átvételi pont esetén:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott a(z) Foxpost átvételi pontra történő kézbesítéssel, utánvétellel történő fizetés.
Felhasználó a kézbesítéskor az átvételi pontnál készpénzzel vagy a kiválasztott üzlettől függőenbankkártyával fizethet.
Az átvételi pontnál történő fizetés további feltételeiről az átvételi pontot biztosító vállalkozás szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a fent megjelölt vállalkozás online felületén.
10.1.6 Utánvétel csomagautomata esetén:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott csomagautomatába kézbesítéssel, utánvétellel történő fizetés.
Felhasználó a kézbesítéskor a csomagautomatánál bankkártyával fizethet.
A csomagautomatánál történő fizetés további feltételeiről a(z) Foxpost szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a vállalkozás online felületén.
10.2 Amennyiben Szolgáltató a már kifizetett megrendelést a saját érdekkörében felmerült oknál fogva mégsem tudja teljesíteni, az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a Felhasználó részére az általa a megrendeléssel kapcsolatban fizetett teljes összeget visszatéríti.
11. Teljesítési határidő és szállítási feltételek
11.1 Teljesítési és szállítási határidő
11.1.1 A megrendelt terméket Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során megadott szállítási címre.
11.1.2 A megrendelt termék a megrendelés beérkezésének napját követő „1-3” munkanapon belül kerül átadásra a fuvarozónak, aki ezt követően a lentebb jelzett határidőn belül kézbesíti azt.
11.1.3 Amennyiben Szolgáltató nem tudja teljesíteni a fentiek szerinti határidőn belül a megrendelést, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően haladéktalanul értesíti Felhasználót.
11.2 Fuvarozó:
Fuvarozó a feladástól számított „3” munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket Felhasználó részére. A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános üzleti feltételek” dokumentum tartalmazza.
11.3. Átvételi pontra kézbesítő:
Foxpost Zrt.
Cégjegyzékszám: 10-10-020309
Adószám: 25034644-2-10
Székhely:
|
Telephely:
|
Üzleti tevékenység helye:
|
Telefon: 06-1-999-0-369
E-mail cím: info@foxpost.hu
(a továbbiakban: Fuvarozó).
Fuvarozó a feladástól számított „3” munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a Felhasználó által kiválasztott átvételi pontra. A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza.
11.4 Csomagautomatába kézbesítő:
Fospost Zrt.
Cégjegyzékszám: 10-10-020309
Adószám: 25034644-2-10
Székhely:
|
Telephely:
|
Üzleti tevékenység helye:
|
Telefon: 06-1-999-0-369
E-mail cím: info@foxpost.hu
gazdasági társaság (a továbbiakban: Fuvarozó).
Fuvarozó a feladástól számított „3-5” munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a kiválasztott csomagterminálba. A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza.
11.5 A szállítás díja
A kiszállítás díjának a Felhasználó által fizetendő bruttó összegét a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg Felhasználó.
11.6 A termék átvétele
11.6.1 Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a kézbesítés időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a Fuvarozó kézbesítésre irányuló többszöri kísérlete ellenére sem elérhető, így meghiúsul a kézbesítés, illetve átvételi pont vagy csomagautomata kézbesítési mód kiválasztása esetén, a megrendelt terméket a kiválasztott átvételi pontnál vagy csomagautomatánál nem veszi át az átvételre biztosított időn belül – a Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Szolgáltatóhoz visszaérkezik a termék és Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, a vételárat Szolgáltató – a tranzakció költségének levonását követően – visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.
11.6.2 A megrendelt termék(ek) mennyiségét, épségét és szükséges dokumentumok (számla) meglétét még a kézbesítés helyén és idején, az átvételkor ellenőrzi a Felhasználó, az esetleges kárt, hiányt, egyéb eltérést még akkor jelzi Fuvarozó felé. Amennyiben a Felhasználó kézbesítéskor bármilyen sérülést, eltérést tapasztal a kézbesített terméken, Fuvarozó a Felhasználó kérésére köteles tételesen átadni az árut és erről, valamint a terméken tapasztalt eltérésekről, sérülésekről a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. A szállítás közben a termékben keletkezett károkért elsősorban a Fuvarozót terheli a felelősség, ugyanakkor a Felhasználó felé a termék Felhasználó részére történő átadásának időpontjáig Szolgáltató viseli az ezzel kapcsolatos kockázatot. Az átvételkor elvégzendő ellenőrzés Felhasználó általi elmulasztása ugyanakkor nem befolyásolja Felhasználó szavatossági jogait és az indokolás nélküli elállási jogát sem, azokat ez esetben is ugyanúgy gyakorolhatja